12 September

En liiiden hviid kaniiin.

HELVETE mina vänner vad vi har varit duktiga idag!
Somnade till UFC rund halv 4 inatt då vi vänt på dygnet nåt sjukt! Klockan ringde halv 9. Jag skickar ett "most" sms till danne och han klampar in en kvart senare. Vi hade nämligen bestämt att åka till Torup å springa!
Vi har värvat min mamma och mats brors fru.

Det blev 5 km varav 2 med fet blåsa på insidan av foten.

sen direkt till gymmet och träna en halvtimme.


Sen kom det himmelska badet med mitt hjärta. grymt mysigt! 1 timme exakt!
När våra händer blivit lite mer druvor än russin så satte vi upp min hylla som vilat påp mitt golv i typ ett år. Grannt som satan blev de!

Lina har slagit huvet i trappan typ 2-3 gånger idag. klokt.


Imorgon drar jag och Connan till Norrköping. Öl och vildmark! jakten har dragit igång så vi ska bosätta oss på rådjurspasset i Katterum.

z
..
Z....

Zlatan... mm . y MEssi.. mmm.  äkta kärlek existerar.

Finns fan inget bättre än att mysa med någon man älskar. Det kan inte finnas nåt bättre? Den som säger emot ljuger. Lina är typ skapt för att ligga i min armhåla. De e nice!
dock förstår jag inte meningen med Cp-armen!? var ska den ta vägen liksom? armprotes hjärtat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback