19 September

Men tjena mina trogna läsare. Kom hem från pappa idag. det var najs att träffa allihopa pch inget märkvärdigt hände med dem så nog om det!

Connan och jag körde vårt eget race typ då pappa jobbade till 3 varje dag så vi roade oss på massa olika sätt. Vi provsköt hagelbössan och tänkte skjuta lite skator, men dem var itne samarbetsvilliga så de blev inget med de. Såg även en örn, en liten räli rävafan som var skitsöt, Och en jävla massa hjort. Dock var ingen av dem lovliga och vi är ärliga människor som inte tjuvjagar!

Efter ett långt snack me farmor så har jag helt ändrat inställning angående vargarna i vårat land. Innan har jag tyckt att det var lappjävlarnas fel att de fick sina renar dödade om dem lät dem gå fria hela jävla tiden. Men Farmor berättade att vargarna dödar bara för att döda. Dem äter typ ett djur i veckan men dem dödar 25. Dem hade dessutom sett en varg i skogen vid pappa och jag vill inte att min lillasyster ska ligga i farosonen så dem ska väck dem jävlarna. Hade jag sett en så hade jag skjutit den och sen grävt ner den så hade ingen nånsin fått reda på det. sådeså! hindra mig någon!? ät bajs först.

Fattar inte hur folk är så dumma så dem plockar på sig virus efter virus på msn å nu Facebook. Är alla så nyfikna att man måste öppna den förbannade länken? herregud människor, vart ska detta sluta.


NU SKA NI HÖRA ERA STOLPSKOTT, DETTA ÄR FAAAANTASTISKT

OM mna fyller på med 300 kr på sitt 3kontantkort så får man ringa gratis till 3 och 3000 sms & mms i 1 månad.
Men igår fick jag reda på att så är inte fallet! jag hade 9 kr kvar igår morse, senv ar vi ute å plocka svamp å hitta världens största kantarell. Så jag skicka några mms, å VIPS så kunde jag inte smsa längre. Då ringer jag kundtjänst och får hör att MMS inte är gratis så jag har mmsat upp mina sista pengar, och utan pengar på kortet så kan jag inte skicka mina 3000 gratis sms eller ringa gratis till 3 mobiler. Jag ser inte logiken. har över en vecka kvar på smsen. Bitter är bara försmaken.

Det finns Gillette rakhyvlar
det finns Gillette MACH 3  (yeeee, poower!)
det finns Gillette Fusion
det finns Gillette Fusion POWER (yeee, poower!)
det finns Gillette Fusion POWER GAMER (yeee, jävla massa POWER!)

vilken är coolast att använda? jag har en fusion power. Bladen kostar typ 50 kr styck. AINT WORTH IT

Fast cool är jag.



Kan vara bästa dissarna nånsin.
 "du luktar bajs"
"fleskBäärg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback