21 September

Dagen började himmelskt när jag vaknade upp med min näsa intryct i Linas rygg. najs!
Efter att ha  vaknat, kollat på typ 5 avsnitt vänner, klämt en familjepizza, och Lämnat Lina vid Bussen så tog jag bussen hem. På bussen träffade jag Louisa och vi hade ett väldigt bra snack på bussen hem.

Kanske blir träning me Nike i Lomma idag, annars blir de MFF på pizzerian på jakri me danne.

Har suttit ett tag och kollat på självmål på youtube. och detta blir jag aldrig trött på att se. Helt makalöst snyggt gör han det!

Tar god tid på sig, sen lägger en riktig Glenn Hysen stänkare i krysset!




Kan inte förstå varför folk har såna här solskydd i bilen. Tona rutorna istället? Och även om man väljer ha solskydd så måste man väl itne köra runt emd Disney på dem? måste man muta barnen med sånt tillåme? vart tar världen vägen. Det är ganska enormt.
Egentligen. hur mycket gladare blir barnet av att ha en sån istället för en enfärgade svart typ?

Förnedringen att behöva åka runt med en sån är för mig total.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback