15 Januari

Det är inte kontigt att folk har så satans svårt att lära sig Svenska, det är ju världens mest korkade språk?

en Gås , flera gäss?
en Mås , flera måsar?
en Sås , Flera såser?

Jag fattar ingenting.

Är det inte lite ironiskt att vi tar in typ flest invandrare och har de svåraste språket. Vi gör det inte lätt för dem!

***

Varför kan man itne bara få träna på gym och göra som man vill? När jag körde bänkpress häromdagen så kom de fram en kille och sa att jag gjorde fel..
Hur fan kan man göra fel? Det är inget jävla prov. jävla mögungar. Vem är han att bedömma vad som är rätt eller fel. Han sa nånting om att jag hade händerna för brett och skulle lyfta magen mer, men vafan! Man blir ju lakk!
Är det nån som gör fel så ä de väl dem gymbögarna som knallar runt i böglinne och tränar dagarna i ända.. Ser så förbannat löjligt ut när dem är söndertränade på överkroppen och har skitsmala ben.

***

kollar cops. Snälla kan alla amerikansker bara SKJUTA sig själva!

å dra upp byxorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback