19 Januari kl 04.12

Jag ligger i fotändan på sängen mitt i natten. Jag kan fan inte sova och gör mitt bästa för att inte väcka Lina.
Vill verkligen börja jobba snart. Det är så jävla tradigt och meninglöst att inte göra nånting.

***

Går in på expressen och de första jag riktigt lägger märke till är att Gunde Svan inte hört om jordbävningen i Haiti?
Hur fan lyckas man undvika det liksom?

Men det är som han själv säger "Ingenting är omöjligt"
HE HE HE HE HE HE HE HE HE

nog med lustigheterna

***

Chandler Bing är världens roligaste karaktär. Han har humor den mannen!

citatet "why do they call it a check and not a jugoslavian" är guld.


***

Anna du vet om att du fortfarande inte ringt? :O



Jag och Lina ska kolla på Eric Clapton i sommar, SKA!
vi är lika som bär..

***

Skåne är verkligen skittråkigt den här tiden på året. Det blir bara en jävla massa TV och längtan efter Åre!

Att vara i de jämtländska fjällen fungerar typ som en detoxkur. Kroppen mår så jävla mycket bättre där uppe då den slipper alla jävla avgaser, fislukter, och kolavfall från danmark som huserar i våra trakter.
Kroppen slipper dessutom alla jävla invandrarproblem, sena tåg, idrottsgalor å sånt onödigt mög!

Fan va man ska må bra där oppe. Fast samtidigt är det ju ganska skönt att kunna köpa vad man vil när man vill :)

Jag har lösningen på alla flyktingproblem.
Skicka dem till Amerika, där hamnar allt som ingen annan pallar ta hand om!

Hade jorden varit en människa så hade USA varit avföringen typ.

***



Jag KAN inte hjälpa det, jag gillar fan inte bögar. Dem är obehagliga att ha och göra med och det är så jävla onaturligt det kan bli.

Usch.

Jag får upp bilder från Patrik 1.5 på näthinnan!

Ni beginner er nu inne i mitt huvud. Här är väldigt kallt men allt verkar vara som det ska i övrigt, förutom att här är lite stökigt. Shit nu dök bögarna upp här, WTF dem klär av sig! eew! dem tar på varandras håriga bringor    -   å gillar det! Hår är inte najs! är ni bögiga OCH korkade? här luktar instängt,, Man måste dock vara ganska korkad om man tror att man ska få gifta sig med en av samma kön i Svenska kyrkan. Man måste dessutom vara ganska korkad för att tro att ingen kommer påpeka saker. 'Varför har man döpt en växt till fikus? en populär växt dessutom. Vad har den gjort för fel? WAAAH! SNOPP!! HUR FAN SKA JAG NU KUNNA SOMNA? WTF allt blev svart.. somna jag?.....

Senare visade de sig att jag inte alls somnade. Bögarna gjorde så bögiga saker så min hjärna totalcensurerade allt! Så tekniskt sett så såg jag nånting jag inte såg.  Det var ju skönt.



Å ni kallar mig normal.. hm.






Kommentarer
Postat av: chily

eric clapton rocks! & jag älskar patrik 1,5! ska kolla på den nu bara för det

2010-01-20 @ 11:24:47
URL: http://discofever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback